מוצר נוסף בהצלחה

קורס דיגיטלי - קול הלקוח

זמינות: קיים במלאי
₪220.00

תיאור

"זכור! הלקוח הוא האדם החשוב ביותר בעסק שלנו.

הוא אינו תלוי בנו – אנו תלויים בו.

הוא אינו מפריע לנו בעבודתנו – הוא היעד שלנו והצידוק לקיומנו.

הוא אינו גורם חיצוני בעסק שלנו – הוא חלק ממנו.

איננו עושים לו טובה כאשר אנו משרתים אותו – הוא עושה לנו טובה בכך שהוא מאפשר לנו לשרת אותו" (ציטוט המיוחס למהטמה גנדי).


מעבר לעובדה שהלקוח הוא בעצם האדם ש"משלם לנו את המשכורת" ומתן מענה לצרכיו אמורה להיות בראש מעיינינו, התייחסות לקול הלקוח החיצוני מאפשרת לנו לאתגר את התהליך שלנו בצורה אובייקטיבית ומצמצמת את נטייתנו להצדיק פעולות ותהליכים שכבר התרגלנו אליהם והמיושמים כבר שנים

בקורס זה ילמדו המשתתפים לזהות לקוחות פנימיים וחיצוניים, להבין מהם הצרכים שלהם וכיצד לתת מענה איכותי בהתאם.

תכנים:
* איסוף מידע על קול הלקוח
* ריכוז קול הלקוח לקטגוריות ע"פ רמת ציפיות
* הפיכת קול הלקוח למדיד
* התאמת תהליכי העבודה לקול הלקוח - מודל קאנו ו - SIPOC 

קורס זה מורכב מ7 יחידות תוכן

מוזמנים לצפות בטעימה ראשונה מקורס קול הלקוח בסרטון הבא:



קצת על חווית הלמידה באקדמיה הדיגיטלית שלנו: 
הקורסים מותאמים ללמידה עצמית, בקצב ובזמן שלכם. מכל מקום שתבחרו!
הקורסים בנויים מפרקים. כל פרק לוקח בממוצע בין 5-20 דקות ומותאם ללמידה בעידן הנוכחי.
במהלך הלמידה תקראו חומר מקצועי שיונגש לכם בצורה מעניינת ומשולבים בו : תמונות, סרטונים, גרפים, מודלים שונים, קטעי שמע ועוד...
לכל קורס תקציר למשתמש אותו תוכלו להדפיס ולכתוב הערות במהלך הלמידה. כמו כן, תמצאו גם קבצים לתרגול ופורמטים שונים להדפסה!
במהלך הלמידה תישאלו שאלות מסוגים שונים שמטרתן לסייע לכם בתהליך הלמידה ולייצר חווית למידה חדשנית, מעניינת ופעילה.
חשוב לנו שחווית הלמידה תהיה מיטבית ואפקטיבית ולכן, נרכז את הלמידה לזמן מוגדר. כל קורס זמין למשך חודש.
 בהצלחה ובהנאה! צוות Lean-Agile Israel

איך נראית חווית הלמידה: 



מוזמנים לבקר באתר הידע שלנו! www.leanisrael.co.il

דגם: קול הלקוח

כתבו ביקורת