מוצר נוסף בהצלחה

הרשמה לכל סדרת מפגשי הלמידה

זמינות: קיים במלאי
₪2,025.00

תיאור

מוזמנים.ות להצטרף לסדרת מפגשי למידה בהם תרכשו כלים אפקטיביים לשיפור תהליכי העבודה אצלכם בארגון.


בסדרת סדנאות מקצועיות ופרקטיות, תחשפו לכלים, עקרונות ותפישות אשר יסייעו לכם להסתכל על תהליכי עבודה דרך משקפיים חדשות, משקפיי המצוינות והשיפור המתמיד. במסגרת הסדרה, תכירו ארגז כלים אפקטיבי שתוכלו לקחת אתכם לארגון וליישם כבר מחר בבוקר. 

ולא רק זה!
בסדנה תפגשו מנהלים ומובילים מארגונים שונים, אשר יהוו השראה עבורכם ביישום התכנים הנלמדים בתכנית, וישתפו בנעשה אצלם בארגון.

קצת על הכלים שנלמד בסדרה:

מפגש מספר 1: פתרון בעיות מהשורש - 22.1.24/30.1.24
"מתוך שעה אני מקדיש 55 דקות בהגדרת הבעיה ו-5 דקות בפתרון שלה".. (א.איינשטיין)

נושאי הלימוד:
  • מבוא: מהי בעיה?  מה הבעיה עם פתרון בעיות ? (מניחים הנחות וקופצים ישר לפתרונות).
  • עקרונות להגדרת בעיה – ספציפית, מתארת, כמותית, מגדירה את הפער בין רצוי למצוי בצורה מדידה. 
  • הגדרת בעיה: 5w2h  (הגדרת בעיה על כל רבדיה)
תרגול הגדרת בעיה ופתרון בנושא שימור והכשרת עובדים ילווה את המשתתפים לאורך המפגש.

"מה יוצא לי מזה"? 
תצא/י עם שכלול הגדרת הבעיה, הכלים להגדרת סיבות השורש של הבעיה וגם איך נכון להציף בעיות בארגון.
למה זה בעצם חשוב? כי זה מאפשר לבוא מכיוונים שונים לפתרון ומפה השמיים הם הגבול....

מפגש מספר 2: מיפוי תהליכי עבודה כבסיס לזיהוי הזדמנויות לשיפור תהליכים בארגון - 19.2.24/27.2.24
נושאי הלימוד:
  • מהו מיפוי תהליך?
  • איך ממפים תהליך? דגש על מיפוי תהליך בקבוצה
  • השלב הראשון – הערכות למיפוי – גיוס צוות
  • השלב השני- הליכת התהליך בGEMBA  (המקום בו קורים הדברים)
  • בניית תרשים תהליך – מיפוי תהליך Process Mapping  ו – Swim Lane
  • VSM (Value Stream Mapping) על קצה המזלג

"מה יוצא לי מזה"? 
תצא/י מהמפגש עם הבנה את חשיבותו של מיפוי תהליכים בצוות מולטידיסיפלינרי שיאפשר לך בניית קואליציה, תוך חיבור בין חברי הצוות ויצירת צוות חזק ומכוון מטרה.

מפגש מספר 3: זיהוי יחסי ספק לקוח כמנוע לשיפור מתמיד - 18.3.24/26.3.24
נושאי הלימוד:
  • מהי חשיבה הוליסטית ואיך זה בא לידי ביטוי בארגון?
  • אופטימום גלובלי ואופטימום מקומי 
  • מיהו לקוח? 
  • מיהו ספק?
  • כלי לזיהוי ספק ולקוח בתהליך – SIPOC

"מה יוצא לי מזה"? 
תצא/י עם העמקת היכולת לזהות ספקים ולקוחות בתהליכים פנימיים וחיצוניים ובכך תוכל/י לשפר עוד את מיומנויות התקשורת שלך ושל העובדים בארגון.

מפגש מספר 4: אג'יליות בפרקטיקה הארגונית היומיומית - 8.4.2416.4.24
בסדנת אג'ייל חווייתית למנהלים, יחשפו המשתתפים לתפישה האג'ילית ועקרונותיה, ויקבלו כלי אחד לפחות לניהול אפקטיבי של ישיבת צוות באמצעות עקרונות האג'ייל.

נושאי הלימוד:
מהו אג'ייל - מהי התפיסה האג'ילית, התפתחות התפיסה בארגונים