עגלת קניות
סל הקניות שלך ריק
חשיפה לתפיסת המצוינות והשיפור המתמיד, הכרות עם שפת ה Lean (ערך, בזבוז), בניית תשתית ידע בסיסית וראשונית וחשיפה לכלי לין בסיסיים בהתאמה לעולמות השרות.
תכנים:
* מהי מצוינות ארגונית – תפיסה, עקרונות, שפה והתנהגויות
* מושגים בסיסיים בשפת ה Lean – ערך, בזבוז, קול הלקוח
* "ללמוד לראות" תהליכים, בזבוזים ופוטנציאל לשיפור
קורס זה מורכב מ12 יחידות תוכן
מוזמנים לצפות בטעימה ראשונה מקורס מבוא למצוינות בשרות- ללמוד לראות בסרטון הבא:
קצת על חווית הלמידה באקדמיה הדיגיטלית שלנו:
הקורסים מותאמים ללמידה עצמית, בקצב ובזמן שלכם. מכל מקום שתבחרו!
הקורסים בנויים מפרקים. כל פרק לוקח בממוצע בין 5-20 דקות ומותאם ללמידה בעידן הנוכחי.
במהלך הלמידה תקראו חומר מקצועי שיונגש לכם בצורה מעניינת ומשולבים בו : תמונות, סרטונים, גרפים, מודלים שונים, קטעי שמע ועוד...
לכל קורס תקציר למשתמש אותו תוכלו להדפיס ולכתוב הערות במהלך הלמידה. כמו כן, תמצאו גם קבצים לתרגול ופורמטים שונים להדפסה!
במהלך הלמידה תישאלו שאלות מסוגים שונים שמטרתן לסייע לכם בתהליך הלמידה ולייצר חווית למידה חדשנית, מעניינת ופעילה.
חשוב לנו שחווית הלמידה תהיה מיטבית ואפקטיבית ולכן, נרכז את הלמידה לזמן מוגדר. כל קורס זמין למשך חודש.
בהצלחה ובהנאה! צוות Lean-Agile Israel
איך נראית חווית הלמידה:
מוזמנים לבקר באתר הידע שלנו! www.leanisrael.co.il
דגם: | מבוא למצוינות בשירות - ללמוד לראות |