עגלת קניות
סל הקניות שלך ריק
הסביבה העסקית מאתגרת, משתנה ותחרותית מאי פעם. היא דורשת מארגונים זמן תגובה מהיר לשינויים, עמידה ברמות שירות ורגולציות מחמירות ואספקה של מוצר / שירות איכותיים ללקוח. תהליכי העבודה בארגון הם המנוע המרכזי להשגת היעדים הללו. תהליכי עבודה יעילים, גמישים לשינויים, שנותנים ערך ללקוח וממקסמים את ההלימה בין היחידות השונות מחזקים את יכולת ההתמודדות של הארגון עם הסביבה הדינמית.
תכנים:
* שיפור תהליכי עבודה בעולמות השרות
* מיפוי תהליכי עבודה בתפיסת המצוינות
* חשיבה הוליסטית
* מיפוי תהליך
* 1. היערכות לקראת מיפוי התהליך
* 2. הליכת תהליך
* 3. בניית תרשים של התהליך
* תרשים תהליך Process Mapping
* תרשים נתיבים - Swim Lane
* תרשים Top Down
* 4. תכנית עבודה
* אתגרים וסיכום
קורס זה מורכב מ13 יחידות תוכן
מוזמנים לצפות בטעימה ראשונה מקורס שיפור תהליכי עבודה בעולמות השירות בסרטון הבא:
קצת על חווית הלמידה באקדמיה הדיגיטלית שלנו:
הקורסים מותאמים ללמידה עצמית, בקצב ובזמן שלכם. מכל מקום שתבחרו!
הקורסים בנויים מפרקים. כל פרק לוקח בממוצע בין 5-20 דקות ומותאם ללמידה בעידן הנוכחי.
במהלך הלמידה תקראו חומר מקצועי שיונגש לכם בצורה מעניינת ומשולבים בו : תמונות, סרטונים, גרפים, מודלים שונים, קטעי שמע ועוד...
לכל קורס תקציר למשתמש אותו תוכלו להדפיס ולכתוב הערות במהלך הלמידה. כמו כן, תמצאו גם קבצים לתרגול ופורמטים שונים להדפסה!
במהלך הלמידה תישאלו שאלות מסוגים שונים שמטרתן לסייע לכם בתהליך הלמידה ולייצר חווית למידה חדשנית, מעניינת ופעילה.
חשוב לנו שחווית הלמידה תהיה מיטבית ואפקטיבית ולכן, נרכז את הלמידה לזמן מוגדר. כל קורס זמין למשך חודש.
בהצלחה ובהנאה! צוות Lean-Agile Israel
איך נראית חווית הלמידה:
מוזמנים לבקר באתר הידע שלנו! www.leanisrael.co.il
דגם: | שיפור תהליכי עבודה בעולמות השירות |